torsdag 30 september 2010

lycka i brevlådan - arla köket


















för ett par veckor sedan surfade jag runt på arla.se och jagade recept på vaniljbullar. hamnade i deras shop och hittade den här sidan. jag fyllde i att jag ville ha alla arla köket som fanns, min adress och tänkte att går det så går det....

förut fanns alltid arla köket på ett ställe i mataffären så att jag hittade dem, men inte längre, vet inte var de tagit vägen och jag saknar dem, de innehåller ju alltid så fantastiskt mycket bra.

och idag hittade jag ett tjockt kuvert från arla i min brevlåda... :-) snacka om inspirationspaket!

8 kommentarer:

  1. Ja det är faktiskt bra inspiration, som jag alltid roffar åt mig när jag ser ett nytt nummer som hänger fint på väggen i min matbutik! Kram Gourmetmorsan

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Vad kostade det? :)

    SvaraRadera
  3. Coolt! Tog senaste Alraköket igår på maxi, det var en del goda recept däri.
    Vi ses imorgon, kompis! Ska bli FAB!!!

    SvaraRadera
  4. :-O Så himla smart! Jag ska härmas på en gång! Tack för bra tips!!

    SvaraRadera
  5. De är ju så bra att ha! Min äldsta är från 1994, men då kom de inte ut så ofta.
    Testat harmonisoppan - var jättegod!

    SvaraRadera
  6. go arla köket! :-) så roligt att du provlagat från leon remsan, soppa är klockrent och den var sådär, ja, harmonisk.. :-)

    SvaraRadera
  7. Najs! Brukar oxå sno åt mig ett ex i affären. Brukar vara mycket roligt!!

    SvaraRadera